Mobilní OZ

Aplikace Mobilní OZ je ideálním řešením určené pro obchodní týmy a firmy, jejichž obchodníci (obchodní zástupci) jsou na cestách a v přímém obchodním kontaktu se zákazníky.

Mobilní OZ slouží k pořizování objednávek do firemního informačního systému a to již během osobního jednání se zákazníkem a to bez ohledu na aktuální lokalitu a kvalitu aktivního datového spojení.

Důsledkem čehož nedochází k prodlení při expedici zboží. K vyskladňování a expedici zboží může docházet obratem.

Při vytváření nabídky nebo objednávky je obchodní zástupce schopen informovat zákazníka o skladové dostupnosti a možnosti dodání zboží, a to díky pohledu na aktuální skladové zásoby vedené v rámci firemním informačním systému.

Obchodní zástupce může pořizovat obrazovou dokumentaci prodejního místa, dokumentace je rovněž synchronizována s firemním informačním systémem

Mezi základní funkce aplikace patří:

Objednávky

  • Hledání a prohlížení objednávek
  • Odeslání objednávky (označení dokončené objednávky, která je připravená k importu to firemního informačního systému)
  • Sledování stavu zpracování objednávky ve firemním informačním systému
  • Odstranění objednávky
  • Editace objednávky a jejich položek
  • Editace položek objednávek pomocí stromu produktů
  • Editace položek objednávek pomocí galerie obsahující obrázky produktů
  • Kontrola stavu skladu a objednacího množství při editaci položky objednávky
  • Vytvoření poptávky při nedostatečeném stavu skladu

Osoby a firmy

  • Vytvoření nové objednávky zákazníka
  • Vytvoření nové poptávky zákazníka
  • Vytvoření nového záznamu obchodního deníku zákazníka
  • Hledání a prohlížení základních údajů firem a příslušných osob
  • Zobrazení adresy firmy na mapě
  • Inicializace navigace dle adresy firmy
  • Vytočení telefonního čísla firmy, či osoby
  • Odeslání mailu na mailovou adresu firmy, či osoby
  • Hledání a prohlížení objednávek zákazníka
  • Hledání a prohlížení obchodního deníku zákazníka
  • Vytváření obrazové dokumentace
  • Synchronizace kontaktních údajů s OS Android

Katalog a sklad

  • Hledání a prohlížení údajů produktů obsažených v katalogu
  • Poskytnuti informace a aktuálním stavu zásob
  • Hledání produktu dle čárového kódu

Ceníky

  • Hledání a prohlížení cen produktů dle jednotlivých ceníků

Obchodní deník

  • Hledání a prohlížení záznamů obchodního deníku
  • Editace záznamů obchodního deníku
  • Synchronizace záznamů obchodního deníku s kalendářem OS Android

Funkce firemního informačního systému

  • Správa firem a jejich osob
  • Správa katalogu a vedení skladových zásob
  • Správa ceníků
  • Zpracování odeslaných objednávek
  • Zpracování odeslaných poptávek
  • Zpracování obchodního deníku

Napište nám:

Váš vzkaz byl úspěšně odeslán. Děkujeme!

Rád/a bych se dozvěděl/a více o:

Firma:

Jméno a příjmení:

Obor činnosti:

Text Vašeho vzkazu:

Telefon:

E-mail: