Mobilní servis a údržba
Aplikaci Mobilní servis a údržbu používají organizace, které se zabývají servisem a údržbou zařízení a to v místě provozu těchto zařízení.
Mobilní aplikace je propojena s centrálním dispečinkem firemního informačního systému. Mobilní servis a údržba je servisními techniky používána hlavně při převzetí servisní zakázky, zaznamenání údajů o servisním zásahu a ukončení servisního zásahu.
Mezi základní funkce aplikace patří:
Servisní zakázky
- Hledání a prohlížení servisních zakázek, včetně již uzavřených (včetně historie)
- Převzetí servisní zakázky technikem
- Označení servisní zakázky jako realizované
- Editace servisní zakázky a jejich zařízení, servisních výkonů a náhradních dílů
- Podpis servisního listu ve formátu pdf zákazníkem
- Odeslání servisního listu ve formátu pdf
- Zobrazení provozoven servisních zakázek na mapě
- Navigace na místo servisu (adresa provotzovny servisní zakázky)
Zařízení
- Hledání a prohlížení evidovaných zařízení
- Vytvoření nové servisní zakázky zařízení
- Aktualizace poznámky (případně i dalších základních informací) zařízení
- Hledání a prohlížení historie servisních výkonů a náhradních dílů
- Zobrazení podrobných informací o provozovně zařízení
- Zobrazení provozovny na mapě
- Navigace na místo provozu zařízení
Firmy a osoby
- Vytvoření nové servisní zakázky
- Hledání a prohlížení servisních zakázek firmy
- Hledání a prohlížení zařízení firmy
- Hledání a prohlížení základních údajů firmy a příslušných osob
- Hledání a prohlížení ceníku firmy
- Zobrazení adresy firmy na mapě
- Inicializace navigace dle adresy firmy
- Vytočení telefonního čísla firmy, či osoby
- Odeslání mailu na mailovou adresu firmy, či osoby
Katalog a sklad
- Hledání a prohlížení katalogu servisních výkonů a náhradních dílů
- Hledání a prohlížení stavů zásob náhradní dílů na jednotlivých skladech
- Hledání a prohlížení ceníků položky katalogu
- Hledání náhradního dílu pomocí snímače fotoaparátu
Dokumenty
- Zobrazení servisních protokolů servisních zakázek
- Foto dokumentace k servisním zakázkám
- Technická dokumentace k jednotlivým zařízením (připravuje se)
Provoz
- Zaznamenání hodnot provozních ukazatelů (připravuje se)
Funkce firemního informačního systému
- Správa agendy provozoven (firem a jejich osob)
- Správa agendy zařízení (a jejich provozních ukazatelů – připravuje se)
- Dispečink
- Zpracování realizovaných servisních zakázek
- Správa katalogu servisních výkonů a náhradních dílů
- Správa skladových zásob
- Správa ceníků
- Správa plánu údržby (pravidelné údržby) a paušálních poplatků