Téma 2

Aplikaci Mobilní servis a údržbu používají organizace, které se zabývají servisem a údržbou zařízení a to v místě provozu těchto zařízení.Mobilní aplikace je propojena s centrálním dispečinkem firemního informačního systému.

Mobilní servis a údržba je servisními techniky používána hlavně při převzetí servisní zakázky, zaznamenání údajů o servisním zásahu a ukončení servisního zásahu. Mezi základní funkce aplikace patří:

Servisní zakázky

  • Hledání a prohlížení servisních zakázek, včetně již uzavřených (včetně historie)
  • Převzetí servisní zakázky technikem
  • Editace servisní zakázky a jejich zařízení, servisních výkonů a náhradních dílů
  • Podpis servisního listu ve formátu pdf zákazníkem
  • Odeslání servisního listu ve formátu pdf
  • Zobrazení provozoven servisních zakázek na mapě
  • Navigace na místo servisu (adresa provotzovny servisní zakázky)

Servisní zakázky

  1. Převzetí servisní zakázky technikem
  2. Označení servisní zakázky jako realizované
  3. Editace servisní zakázky a jejich zařízení, servisních výkonů a náhradních dílů
  4. Odeslání servisního listu ve formátu pdf
  5. Zobrazení provozoven servisních zakázek na mapě
  6. Navigace na místo servisu (adresa provotzovny servisní zakázky)

Aplikaci Mobilní servis a údržbu používají organizace, které se zabývají servisem a údržbou zařízení a to v místě provozu těchto zařízení.Mobilní aplikace je propojena s centrálním dispečinkem firemního informačního systému. Mobilní servis a údržba je servisními techniky používána hlavně při převzetí servisní zakázky, zaznamenání údajů o servisním zásahu a ukončení servisního zásahu.